خب شروع کردم . شروع کردم خودمو جمع و جور کنم و با تخصصی که دارم . درآمد زایی کنم .

ولی ... سخته . یعنی مهم ترین مشکلی که دارم اینع که ی اپلیکیشن یادآور خوب نبود تو اپ استور ! فارسی !

خب منم گفتم .. بریم سراغ swift کار شدن :دی

بعد دیدیم که macbook میخوایم . یا دستگاهی که بشه توش macOS ران کرد. دیدیم نوووچ ! اول کار درآمد زیادی نابود شد قضیه :|

بعد دیدیم ما ک surafce داریم ! خو بریم universal یاد بگیریم ! هیچی دیگه رفتیم . الان ویژوال استودیو داره نصب میشه :دی به قول خارجیا : این دیس وِری مومِنت :دی

ازونور ترجمه ام هس آخه . بدبختی داریما . یعنی ترجمه داریم . ui داریم . درس داریم . برنامه نویسی داریم . یادگیریه aftereffect هم داریم ! بدبختی یعنی این :)

حالا شروع ک کردیم . دعا کنین بیخیالش نشم :دی

هفته صبه خیر سرم باید بخوابم الان . ولی مگه چقد زنده ایم ؟ هوم ؟

پرحرفی شد . بگذریم عاقا .

#تلاش